Nuo gegužės 5 d. Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA) keičia vizualinį identitetą, su kuriuo atsinaujina logotipą, o vėliau ir interneto svetainės dizainą.
NŠA veiklos sritys reikalauja tikslumo ir gerai pamatuotų sprendimų. Pagrindinis naujo logotipo vizualinis elementas – linijinė grafika – perteikia tikslumą, struktūruotą informaciją ir metodišką mąstymą, o draugiškumo bei šiltumo suteikia jos derinimas su minkštesnėmis formomis.
Šie grafiniai sprendimai padeda kurti lengvai atpažįstamą vizualinį stilių, kuris savyje komponuoja tiek profesionalumą, tiek ir prieinamumą, atvaizduoja ne tik agentūros veiklos tikslumą, bet ir lankstumą plačios auditorijos atžvilgiu.
„Pradėjus vadovauti Nacionalinei švietimo agentūrai vienas iš tikslų buvo keisti vidinę ir išorinę bendravimo ir bendradarbiavimo kultūrą. Norėjosi artimesnio dialogo ir šiuolaikiškumo. Tai padiktavo ir stilistinį atsinaujinimą. Po truputį keičiamės, tampame modernesni ir šiuolaikiškesni, tuo šiandien džiaugiuosi“, – sako Nacionalinės švietimo agentūros vadovas Simonas Šabanovas.
Logotipas su visu agentūros pavadinimu yra pagrindinis, tačiau lygiai taip pat gali būti naudojamas ir logotipas su pavadinimo trumpiniu. Įstaigos pavadinimas logotipe parašytas aiškiai įskaitomu, draugiškesniu aplinkai, šriftu. Naudojamos mažosios raidės palengvina skaitymą, suteikta daugiau aiškumo, leidžia greičiau atpažinti įstaigą. Naujosios spalvos – tai ir senųjų tąsa, ir modernumo akcentai, kurie suteikia lengvumo bei šiuolaikiškumo.