I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45

Parašykite
tiesiogiai



Paskambinkite
(8 5) 2752 362


Panevėžyje įvyko viešoji konsultacija „Kaip padėti vaikui, turinčiam autizmo spektro sutrikimų?“

Nacionalinė švietimo agentūra, įgyvendindama projektą ,,Bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas“ (Nr. 09.4.2-ESFA-V-715-02-0001),  2020 m.  vasario 5 d. bendrojo ugdymo mokyklų mokytojams organizavo viešąją konsultaciją, kurioje buvo aptarti mokytojų darbo su klasės įvairove ypatumai. Konsultacija „Kaip padėti vaikui, turinčiam autizmo spektro sutrikimų?“ vyko Panevėžio Mykolo Karkos pagrindinėje mokykloje.

Konsultacijos metu Kauno kolegijos docentė dr. Viktorija Piščalkienė pristatė metodinį leidinį „Kaip padėti vaikui, turinčiam autizmo spektro sutrikimų?“ (leidinys parengtas įgyvendinant projektą „Bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas“). Lektorė taip pat akcentavo pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo svarbą užtikrinant veiksmingą vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų,  ugdymą ir teigiamus pokyčius.

Patirtimi ir praktiniais pavyzdžiais, dirbant su autizmo spektro sutrikimų turinčiais vaikais, dalijosi Kauno kolegijos lektorė Jolanta Ulozienė, apie fizinio aktyvumo užsiėmimų organizavimą raidos sutrikimų turintiems vaikams kalbėjo Ilona Totoraitė, VšĮ „Švietimo pagalbos projektai“ projektų vadovė. Apie vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, jutiminės informacijos apdorojimo sutrikimus ir jų mažinimo priemones su viešosios konsultacijos dalyviais diskutavo Evelina Lamsodienė, Kauno kolegijos lektorė. 

Renginio akimirkos

Lijanos Navickienės nuotraukos

Kristina Pranienė
Nacionalinės švietimo agentūros
projekto „Bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų
ir dalykinių kompetencijų tobulinimas“
veiklos metodininkė
El. p. kristina.praniene@nsa.smm.lt

Skip to content