I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45


Paskambinkite
8 658 18504



Parašykite
tiesiogiai


Skelbiame analizę „Švietimo kokybę gerinantys modernios pamokos aspektai Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose“

Pokyčius šalies mokyklose galima inicijuoti tik vykdant pokyčius tų mokyklų pamokose. Dėl šios priežasties svarbu žinoti, kaip vyksta Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų pamokos, ką jose reikėtų tobulinti. Tokią informaciją suteikia mokyklų išorinio vertinimo vertintojai, kurie aplanko bent po dvi kiekvieno vertinamoje mokykloje dirbančio mokytojo pamokas. Paprastai mokytojai rengiasi vertintojų vizitui, todėl jų surinkta medžiaga parodo stebėtų mokytojų gebėjimą organizuoti parodomąją pamoką. Kita vertus, ir iš parodomosios pamokos stebėjimo rezultatų gerai matyti, kaip Lietuvos mokytojai supranta gerą pamoką.

Buvo išanalizuoti vertintojų 2018 m. aplankytose 75 Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose parengti pamokos stebėjimo protokolai ir vertinta, kaip per stebėtas pamokas buvo įgyvendinami įvairūs švietimo kokybę gerinantys pamokos aspektai. Iš viso išanalizuotas 4 801 pamokos stebėjimo protokolas, gauti rezultatai lyginti su 2011 ir 2017 m. analizės autoriaus atliktų panašių tyrimų rezultatais.

Su Nacionalinės švietimo agentūros Švietimo politikos analizės skyriaus analitiko dr. Albino Kalvaičio atlikta analize „Švietimo kokybę gerinantys modernios pamokos aspektai Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose“ galite susipažinti čia.

Su kitų tyrimų ataskaitomis, analizėmis, leidiniais galite susipažinti paspaudę šias nuorodas:

Evaldas Bakonis
Nacionalinės švietimo agentūros
Stebėsenos ir vertinimo departamento
Švietimo politikos analizės skyriaus vedėjas
El. p. evaldas.bakonis@nsa.smm.lt

Skip to content