I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45


Paskambinkite
8 658 18504



Parašykite
tiesiogiai


Europos specialiojo ir inkliuzinio ugdymo plėtros agentūros naujausi leidiniai ir informacija

Šiais metais Europos specialiojo ir inkliuzinio ugdymo plėtros agentūra (toliau – Agentūra) išleido leidinį „Mokytojų kompetencijų, reikalingų veiksmingai dirbti įtraukiojo ugdymo sąlygomis, tobulinimas: literatūros apžvalga“. Projekte „The Teacher Professional Learning for Inclusion“ (toliau –  TPL4I) dalyvavusios Agentūros šalys narės, pasinaudodamos tam tikromis gairėmis (The Policy Self-Review Tool), atliko savo nacionalinės politikos, skirtos įtraukiojo ugdymo plėtrai, analizę ir parengė apžvalgą. Galiausiai gairės taip pat buvo patobulintos – papildytos aktualia teisėkūros srities informacija iš nacionalinių teisės aktų, ataskaitų Europos Sąjungos institucijoms ir pan. Agentūros šalių narių atstovai, patikrinę šią informaciją,  pritarė, kad gairės būtų atnaujintos. Šio darbo rezultatas – TPL4I politikos apžvalgos tinklelis, atspindintis 26 projekte dalyvavusių šalių mokytojų kompetencijų, reikalingų veiksmingai dirbti įtraukiojo ugdymo sąlygomis, politiką.

Daugiau informacijos https://www.european-agency.org/projects/TPL4I/policy-mapping

Projekte „Mokyklos nesėkmių  prevencijos analizė: įtraukiojo ugdymo galimybės“, kuriame dalyvavo 14 Agentūros šalių narių, buvo atliktas tyrimas, pagrįstas  šalių apklausa ir gautomis ataskaitomis.  Tyrime dalyvavo Čekija, Graikija, Islandija, Airija, Latvija, Malta, Serbija, Slovakija, Švedija ir Jungtinė Karalystė (Šiaurės Airija ir Škotija).

Daugiau informacijos https://www.european-agency.org/sites/default/files/PSF_Country_Information_Thematic_Analysis.pdf

Skip to content