I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45


Paskambinkite
8 658 18504



Parašykite
tiesiogiai




Sekite mus


Įvyko informaciniai nuotoliniai verslo ir švietimo bendruomenės susitikimai

2020-10-29

Tęsiame informacinių susitikimų nuotoliniu būdu švietimo bendruomenei ciklą. Susitikimuose verslo įmonės pristato ugdymui skirtas inovacijas, skaitmeninius mokymo įrankius, priemones ir mokymo metodikas.

Interaktyvūs kubai iMO – kas tai? Nuo ko viskas prasidėjo ir kodėl tokia ugdomoji priemonė, kaip interaktyvūs kubai, buvo sugalvota? Niekam ne paslaptis, kad fizinis aktyvumas gerina tiek fizinę, tiek ir psichinę žmogaus sveikatą. Bet šiuolaikiniai vaikai galbūt to nesupranta ir juda mažai. Atliktas tyrimas parodė, kad fiziniai pratimai prieš matematikos testą lemia daug geresnius jo rezultatus nei treniruotė anksčiau ar nesant visiškai jokiam fiziniam aktyvumui. Kilo tokia hipotezė, kad trumpos fizinio aktyvumo pertraukos skatina mokytis bei padeda išlaikyti dėmesį ir koncentraciją. Todėl ir buvo sugalvoti interaktyvūs kubai iMO, o jų naudojimas labai pasiteisino. Įdomu tai,  kad šis kubas yra sukurtas taip, kad tarnautų kaip mokyklinis baldas mobiliai mokymosi aplinkai sukurti. Dėl unikalios kubo formos ir lengvos konstrukcijos galima kūrybiškai modifikuoti klasės sėdėjimo išsidėstymą. Dinaminis sėdėjimas, aktyvus mokymasis ir įsisavinimas – viename produkte. Apie tai ir daugelį kitų dalykų, pristatydami praktinius pavyzdžius, ir kalbėjo UAB „Lantelis“ atstovai informacinio susitikimo Interaktyvūs kubai iMO, kuris vyko 2020 m. spalio 27 d. nuotoliniu būdu, metu.

NetSupport sprendimai – School klasės kompiuterių / planšečių valdymo būdas, kurį naudoja daug Lietuvos mokyklų, ir DNA (apsauga nuo žalingo turinio). Apie juos ir kalbėjo UAB „ELIPSIS“ atstovai susitikime NetSupport sprendimai, vykusiame 2020 m. spalio 28 d. nuotoliniu būdu. NetSupport School – tai būdas mokytojui organizuoti klasės darbą taip, kad vaikai negaištų laiko nereikalingiems darbams ir gautų iš mokytojo daugiau užduočių, būtų kontroliuojami arba savarankiški, galėtų dirbti grupėse su kitais vaikais. Mokytojas pateikia mokiniams resursus, kuriais jie gali naudotis internete, leidžia arba neleidžia naudotis tam tikrais klasėje esančiais įrenginiais, pvz., printeriais arba USB. Mokytojas taip pat gali pateikti mokiniams klausimų, matyti, ką jie veikia, rodyti mokiniams savo ar pasirinkto mokinio ekraną ir naudotis daugeliu kitų dalykų.

 

Rita Baškienė

Nacionalinės švietimo agentūros

Ugdymo turinio departamento

Mokymo priemonių skyriaus metodininkė

El. p. rita.baskiene@nsa.smm.lt

Skip to content