I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45


Paskambinkite
8 658 18504



Parašykite
tiesiogiai


Įvyko informaciniai nuotoliniai verslo ir švietimo bendruomenės susitikimai

Tęsiame informacinių susitikimų nuotoliniu būdu švietimo bendruomenei ciklą. Susitikimuose verslo įmonės pristato ugdymui skirtas inovacijas, skaitmeninius mokymo įrankius, priemones ir mokymo metodikas.

Kokia sistemos APROMIS, kuri yra skirta mokytis programuoti, esmė? Šioje sistemoje yra apie 1000 įvairaus sudėtingumo programavimo uždavinių. Portale realizuotas automatinis programavimo uždavinių tikrinimas, kuris didina kaip mokinio, taip ir mokytojo darbo efektyvumą. Tai yra ši sistema leidžia automatiškai patikrinti parašytą programą. Čia viskas prasideda nuo to, kad mes, turėdami programos kodą, jį duodame sistemai ir sistema patikrina, ar kodas yra teisingas, pavyzdžiui, algoritmo atžvilgiu, patikrina, ar nėra viršytas laiko limitas, tai yra, ar algoritmas yra pakankamai efektyvus. Sistema APROMIS yra užregistruota mokymo priemonių registre. Taigi, mokyklos gali kreiptis į Vilniaus Gedimino technikos universiteto atstovus, joms bus duodami prisijungimo duomenys, kad būtų galima šią sistemą išbandyti ir ja naudotis, taip pat bus padedama sukurti uždavinius. Visa tai Vilniaus Gedimino technikos universiteto atstovai ir pristatė susitikimo APROMIS – automatizuota programavimo mokymo informacinė sistema, kuris vyko 2020 m. lapkričio 24 d. nuotoliniu būdu, metu.

,,Šitą pokalbį, pranešimą, pamąstymus aš pavadinau ,,Kūrybingumo imtynės su robotais, testais, abejingumu, tingumu“. Ir tą sąrašą, su kuo mes galime imtis, pasitelkdami kūrybingumą, mes galime tęsti iki begalybės“, – taip VšĮ ,,Kūrybiška edukacija“ lektorius pradėjo informacinį susitikimą Edukacinė platforma „Kūrybingumo mokykla“, vykusį 2020 m. lapkričio 25 d. nuotoliniu būdu. Kodėl kūrybingumas mokykloje yra labai svarbus? Kodėl jis kartais nėra teisingai suprantamas? Mes nežinome, kas laukia vaikų, pavyzdžiui, dabartinių penktokų, aštuntokų, kokius darbus jie dirbs. Taip, dalis jų turės klasikines profesijas, bet dalis jų dirbs darbus, kurių pavadinimai labai keistai skambės jų seneliams. Dirbtinio intelekto etikos inžinierius, robotų teisininkas ir t.t. Bet mes negalime mokykloje taip greitai pradėti ruošti toms naujoms profesijoms. Mes negalime net nukreipti vaikų ta kryptimi. Ką mes galime padaryti – tai suprasti, kad kūrybingumas, kurį naudojame mokydamiesi, yra visada aktualus. Taigi, kūrybingumas yra ateities dalis. Ir būtent todėl kūrybingumą būtina ugdyti.

 

 

Rita Baškienė

Nacionalinės švietimo agentūros

Ugdymo turinio departamento

Mokymo priemonių skyriaus metodininkė

El. p. rita.baskiene@nsa.smm.lt

Skip to content