I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45


Paskambinkite
8 658 18504



Parašykite
tiesiogiai




Sekite mus


Parengta analizė „Edukacijos tyrimais grįstos švietimo politikos formavimas“

2022-04-25

Rengiantis šalies strateginiuose švietimo dokumentuose numatytų ir švietimo plėtros programoje patvirtintų įsipareigojimų įgyvendinimui, svarbus vaidmuo tenka edukologijos ir kitiems susijusiems tarpdisciplininiams moksliniams tyrimams. Siekiant padidinti šių tyrimų indėlį į švietimo kokybės gerinimą ir švietimo perspektyvos modeliavimą, parengta platesnėms diskusijoms skirta analizė.

Pristatomoje analizėje aptariama duomenimis grįstos švietimo politikos paskirtis, poreikis, nurodyti esminiai tokios politikos ypatumai. Edukologijos mokslo būklė analizuojama remiantis Lietuvos mokslo tarybos finansuojamų projektų ir edukologijos daktaro disertacijų duomenų baze, atliktomis analizėmis. Medžiagoje diskusijai aptariama kelių užsienio valstybių patirtis reglamentuojant švietimo tyrimų organizavimo procedūrą, tematiką, tyrimus vykdančias institucijas ir užtikrinant tyrimų kokybę. Remiantis kitų valstybių patirtimi, taip pat pateikiami veiksmingos švietimo tyrimų sklaidos švietimo politikams ir ugdymo praktikams pavyzdžiai.

Su Nacionalinės švietimo agentūros Stebėsenos ir vertinimo departamento Švietimo politikos analizės ir tyrimų skyriaus darbuotojų dr. Benedikto Šetkaus, dr. Dalios Survutaitės, Evaldo Bakonio parengta analize galite susipažinti čia

Analizės tekstą elektroniniu formatu parengė Nacionalinės švietimo agentūros Bendrųjų reikalų departamento Aprūpinimo ir leidybos skyrius.

Skip to content