I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45


Paskambinkite
8 658 18504



Parašykite
tiesiogiai




Sekite mus


Kviečiame registruotis į viešąją nuotolinę konsultaciją

2022-10-06

2022 m. spalio 18 d. (antradienį) 14 val. vyks viešoji nuotolinė konsultacija „Pavaduotojų, vadovų lyderystė: naujausi Lietuvos tyrėjų duomenys ir rekomendacijos dėl skaitmeninių technologijų diegimo, jų panaudojimo ugdymo turiniui įgyvendinti, mokytojų mokymuisi“.

Ši viešoji konsultacija yra skirta supažindinti su 2021 m. Kauno technologijos universiteto mokslininkų atlikto tyrimo „Dirbtinio intelekto ir skaitmeninių technologijų panaudojimo sprendimai švietimo kokybei gerinti reaguojant į COVID-19“ rezultatais.

Per renginį bus kalbama apie:

  • skaitmeninių technologijų įsigijimą mokyklos ir savivaldybės lygmeniu;
  • skaitmeninių technologijų naudojimo sąsajas su ugdymo turinio įgyvendinimu;
  • mokytojų mokymąsi naudoti skaitmenines technologijas;
  • technines skaitmeninių technologijų panaudojimo sąlygas (interneto ryšį, kt.).

PROGRAMA

14.05–14.35 val. Tyrimo rezultatus pristatys Kauno technologijos universiteto profesorė dr. Eglė Staniškienė ir docentė dr. Berita Simonaitienė.

14.35–15.20 val. Apie tyrėjų rekomendacijų taikymą praktikoje patirtimi ir įžvalgomis dalysis Neringos gimnazijos direktorius Simas Survila, pavaduotoja ugdymui Vitalija Ukrinienė, buvęs informacinių technologijų mokytojas Norbertas Airošius, Šiaulių rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Rasa Paulauskienė, Šiaulių rajono Kuršėnų Lauryno Ivinskio gimnazijos direktorė, informacinių technologijų mokytoja Dalia Tamoševičiūtė.

Registracija į renginį būtina.

Registracijos nuorodą rasite čia.

Renginį organizuoja Nacionalinės švietimo agentūros Švietimo pagalbos departamento Mokyklų veiklos plėtros skyrius. Konsultacija vyks nuotoliniu būdu „Microsoft Teams“ bendradarbiavimo ir komunikavimo aplinkoje. Nuoroda bus išsiųsta užsiregistravusiems dalyviams dieną prieš renginį.

Maloniai kviečiame registruotis ir dalyvauti!

Skip to content