I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45


Paskambinkite
8 658 18504



Parašykite
tiesiogiai




Sekite mus


NŠA parengtoje hibridinio mokymo analizėje – taikymo patirtis ir galimybės

2021-09-15

Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA) parengė leidinį „Hibridinio mokymo(si) / ugdymo(si) patirties analizė“, kuriame apžvelgiami šio ugdymo būdo privalumai, taikymo patirtis ir galimybės,  pateikiamos rekomendacijos.

Šis leidinys skirtas mokykloms bei pedagogams, atsakingiems už efektyvų mokinių ugdymo procesą ne tik įprastomis, bet ir sudėtingomis – mokinio ligos, negalios ar visuotinės pandemijos sąlygomis.

Hibridinis mokymas – tai galimybė lygiagrečiai derinti du skirtingus – nuotolinį ir kontaktinį – mokymo  organizavimo būdus, kai dalis mokinių mokosi klasėje kontaktiniu būdu, o dalis jungiasi prie pamokos nuotoliniu būdu, naudodamiesi išmaniomis technologijomis.

Analizėje pateikiama hibridinio ugdymo samprata bei užsienio šalių (Taivano, Estijos ir Pietų Korėjos) praktinės patirtys pandemijos COVID-19 laikotarpiu. Apžvelgiamas hibridinio ugdymo pristatymas Lietuvos žiniasklaidoje. Pateikiami empirinio tyrimo rezultatai orientuoti į praktines mokytojų patirtis taikant hibridinį ugdymą. Analizuojami šio ugdymo privalumai mikro-, mezo- ir makro- lygmenyse, bei apžvelgiamos jo galimybių taikymo perspektyvos ne COVID-19 pandemijos laikotarpiu. Pateikiamos rekomendacijos mokytojams ir mokyklų administracijoms.

Leidinys „Hibridinio mokymo(si) / ugdymo(si) patirties analizė“ parengtas įgyvendinant projektą „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtra“, finansuojamą Europos Sąjungos struktūrinių fondo.

Su leidiniu galite susipažinti NŠA tinklapyje ir Emokykla.lt

Skip to content