I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45


Paskambinkite
8 658 18504



Parašykite
tiesiogiai




Sekite mus


Kviečiame įsivertinti skaitmeninę kompetenciją pagal pirmąją mokymų dalį

2022-03-10

Jungtinių tyrimų centras skaitmeninio mokymosi ir gebėjimų tyrinėjimus pradėjo dar 2005 metais, kurių tikslas – teikti įrodymais grįstą politinę paramą Europos Komisijai ir valstybėms Europos Sąjungos narėms skaitmeninių technologijų potencialo panaudojimo, švietimo ir mokymo(si) praktikos atnaujinimo, visą gyvenimą trunkančio mokymosi galimybių plėtojimo, naujų (skaitmeninių) įgūdžių ir kompetencijų, reikalingų darbo rinkoje, asmeninio tobulėjimo ir socialinės įtraukties didinimo klausimais.

2021 metais mokytojų skaitmeninės kompetencijos įsivertinimo įrankis „SELFIE for TEACHERS“ parengtas lietuvių bei dar 21 kalbomis. Plačiau apie įrankio išbandymą ir adaptavimą skaitykite čia.

2022 m. kovo 9 dieną įvyko pirmoji mokymų, kaip naudotis įrankiu, dalis, kurios įrašą rasite čia. Mokymų „Skaitmeninės kompetencijos įsivertinimo įrankio „SELFIE for TEACHERS“ ištakos ir praktinis naudojimas“ dalyviams buvo pristatytos šios temos:

  • Nacionalinės švietimo agentūros Ugdymo turinio departamento direktorius, projekto „SELFIE – skaitmeninių mokyklų akademija“ vadovas dr. Vaino Brazdeikis pristatė visus projektus, sietinus su įrankiais SELFIE (angl. Self-reflection on Effective Learning by Fostering the use of Innovative Educational technologies), ir kvietė mokyklas jungtis į skaitmeninių mokyklų akademiją.
  • Nacionalinės švietimo agentūros Stebėsenos ir vertinimo departamento Švietimo politikos analizės ir tyrimų skyriaus tyrėja Asta Buinevičiūtė pristatė projekto „Mokyklų darbuotojų, koordinuojančių informacinių ir komunikacinių technologijų veiklą, kompetencijos tobulinimas“ įrankį SELFIE mokyklai. Mokyklos koordinatoriai, pradedantys mokyklos skaitmeninės kompetencijos įsivertinimą, kviečiami registruotis čia.
  • Vilniaus universiteto mokslo darbuotoja dr. Gabrielė Stupurienė, su mokslininkų komanda koordinavusi įrankio išbandymą Lietuvoje, supažindino su teoriniais įrankio „SELFIE for TEACHERS“ aspektais, svarbiais pedagogui.
  • Telšių „Kranto“ progimnazijos vyresnioji informacinių technologijų mokytoja Aurelija Kumžienė džiaugėsi prisidėjusi prie lietuviškos įrankio „SELFIE for TEACHERS“ versijos kūrimo ir pristatė praktinius įrankio kaip pedagogų tobulėjimo priemonės panaudojimo aspektus.
  • Nacionalinės švietimo agentūros Ugdymo turinio departamento Mokymo priemonių sklaidos skyriaus metodininkė Jūratė Drazdauskienė moderavo dalyvių diskusijas aktualiais ir praktiniais klausimais.

 

Planuojama mokymų „Skaitmeninės kompetencijos įsivertinimo įrankio „SELFIE for TEACHERS“ ištakos ir praktinis naudojimas“ II dalis, kviečiame sekti Švietimo portalo naujienas.

Skip to content