I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45


Paskambinkite
8 658 18504



Parašykite
tiesiogiai




Sekite mus


Parengta švietimo problemos analizė „Mokytojų rengimas ir kvalifikacijos tobulinimas: poreikis ir galimybės“

2022-03-16

Mokytojo vaidmuo kuriant kokybišką švietimo sistemą yra nepaprastai svarbus. Vis dėlto, naujausi tyrimai rodo itin didelį mokytojų poreikį, kuris ateityje tik didės.

Pristatomoje švietimo problemos analizėje aptariama mokytojų rengimo Lietuvoje sistema, pažvelgta į mokytojų rengimo patirtį užsienio šalyse. Taip pat atskleidžiama, kurių mokomųjų dalykų pedagogų Lietuvoje trūksta labiausiai ir koks mokytojų poreikis didžiuosiuose miestuose ir regionuose. Šioje analizėje taip pat gvildenamos mokytojų trūkumo priežastys. Joje atsakoma į klausimus, kokie konkretūs žingsniai ir gerosios užsienio patirtys gali padėti išlaikyti jau esamus bei parengti ir pritraukti dirbti naujus specialistus.

Šioje analizėje daug dėmesio skiriama ir Lietuvos mokytojų profesinės kvalifikacijos tobulinimo temai. Apžvelgta, kas mūsų šalyje teikia šias paslaugas, kokius kursus dažniausiai renkasi juose dalyvaujantys mokytojai. Taip pat analizuojama, kaip gali būti geriau atliepiami mokytojų kvalifikacijos poreikiai, gerinama tokių paslaugų kokybė, pritaikoma kitų šalių patirtis.

Su parengta švietimo problemos analize galite susipažinti čia

Analizę parengė Nacionalinės švietimo agentūros Stebėsenos ir vertinimo departamento Švietimo politikos analizės ir tyrimų skyriaus analitikai dr. Sandra Balevičienė ir Gediminas Dubonikas.

Švietimo problemos analizės tekstą elektroniniu formatu parengė Nacionalinės švietimo agentūros Bendrųjų reikalų departamento Aprūpinimo ir leidybos skyrius.

Skip to content