BENDRŲJŲ REIKALŲ DEPARTAMENTAS

Bendrųjų reikalų departamentas

Bendrųjų reikalų departamentas yra Nacionalinės švietimo agentūros (toliau – Agentūra) struktūrinis padalinys.

Departamentą sudaro keturi skyriai:

  • Kanceliarijos ir dokumentų valdymo;
  • Personalo ir teisės;
  • Ūkio ir transporto;
  • Projektų valdymo ir viešųjų pirkimų.

Departamento uždaviniai:

  • organizuoti Agentūros dokumentų valdymą;
  • tvarkyti Agentūros darbo santykius reglamentuojančius dokumentus;
  • atlikti Agentūros vidaus ir išorės dokumentų atitikties Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams vertinimą;
  • užtikrinti Agentūros darbuotojams tinkamas darbo sąlygas;
  • užtikrinti Agentūroje atliekamų viešųjų pirkimų skaidrumą ir procedūrų atitiktį teisės aktų reikalavimams;
  • vykdyti Agentūros įgyvendinamų projektų stebėseną.

Departamentas, vykdydamas jam pavestus uždavinius, atlieka šias funkcijas:

  • sudaro Agentūros dokumentacijos planą ir kontroliuoja, kaip jo laikomasi, kaupia, sistemina ir saugo Agentūros dokumentus;
  • administruoja Agentūros dokumentų valdymo sistemą;
  • koordinuoja, kontroliuoja ir konsultuoja Agentūros struktūrinių padalinių asmenis, atsakingus už dokumentų valdymo organizavimą, dokumentų rengimo, registravimo, bylų sudarymo, tvarkymo, saugojimo ir naudojimo klausimais;
  • organizuoja Agentūros archyvo darbą;
  • organizuoja Agentūros komunikacijos su kitomis institucijomis ir visuomene veiklas;
  • organizuoja konkursus į laisvas darbo vietas Agentūroje;
  • tvarko darbuotojų priėmimo į darbą, atleidimo iš darbo, atostogų, komandiruočių, laisvadienių ir kt. dokumentus su darbo santykiais susijusiais klausimais;
  • konsultuoja Agentūros darbuotojus personalo ir darbo teisės klausimais;
  • stebi, kaip Agentūros darbuotojų rengiamos sutartys su kitomis institucijomis, siunčiami raštai, kiti dokumentai atitinka Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus;
  • atlieka Agentūros valdomo kilnojamojo ir nekilnojamojo turto apskaitą, priežiūrą, organizuoja remontą;
  • inicijuoja bendrųjų paslaugų (komunalinių paslaugų, apsaugos, ryšio, techninio aptarnavimo ir remonto ir pan.) pirkimus ir atlieka sutarčių administravimą;
  • aprūpina Agentūros darbuotojus reikiamomis darbo priemonėmis;
  • organizuoja Agentūros vykdomų renginių materialinį techninį palaikymą;
  • rengia Agentūros pirkimų planą, stebi jo vykdymą ir teikia reikiamas ataskaitas;
  • organizuoja Agentūros viešųjų pirkimų komisijų ir pirkimų organizatorių darbą;
  • registruoja viešųjų pirkimų dokumentus;
  • konsultuoja asmenų, dalyvaujančių viešuosiuose pirkimuose tinkamą nešališkumo, konfidencialumo ir privačių interesų derinimo principų laikymąsi;
  • kaupia duomenis apie Agentūros įgyvendinamų projektų eigą, rezultatus, projektų tęstinumą;
  • dalyvauja rengiant, vykdant ir administruojant departamento funkcijas atitinkančius Europos Sąjungos remiamus projektus;
  • vykdo kitus Agentūros direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ir departamento direktoriaus pavedimus bei nurodymus, kurie neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.
Skip to content