Pasirengimas UTA įgyvendinimui 2023–2025 m. Saulė Vingelienė
Mokinių pasiekimų patikrinimai. Kas svarbu? Vidmantas Jurgaitis
Įtraukties aktualijos bendrajame ugdyme. Ana Pavilovič–Jančis
Vadovėliai – kas aktualu mokyklai. Edita Sederevičiūtė
Klaipėdos miesto UTA komandos patirtis. Asta Jankauskienė ir Vida Bubliauskienė
2023-04-27
Gyvenimo įgūdžių programa – socialiai teisingo ugdymo prielaida. Agnė Liucilė Andriuškevičienė
2023-04-20
Kokybės krepšelio mokyklos matematikos pasiekimų kontekste. Evaldas Bakonis
Gimnazijos sprendimai, siekiant mokinių matematikos mokymosi rezultatų. Laimutė Rutkauskienė
2023-03-07
2022-11-22
2022-10-18
2022-09-20
2022-08-24
2022-06-14
2022-05-24
2022-04-26
2022-03-22
2022-02-22
2021-10-26
Viešoji konsultacija „Pavaduotojų lyderystė: mokinių pasiekimų nacionalinių duomenų panaudojimas savivaldybėje“
Nacionalinių mokinių pasiekimų patikrinimų duomenų panaudojimas ugdymo pažangai Alytaus miesto savivaldybėje gerinti. Vytuolis Valūnas
Mokinių mokymosi sėkmei. Jolita Petkevičienė
Mokinių darbų vertinimo moderavimas. dr. Gitana Notrimaitė-Muzikevičienė
EBPO socialinių ir emocinių įgūdžių tyrimas: pirmieji rezultatai. Dr. Vida Kazragytė
Leidinys „EBPO socialinių ir emocinių įgūdžių tyrimas: pirmieji rezultatai“ (anglų kalba)
Viešosios konsultacijos „Pavaduotojų lyderystė: mokinių pasiekimų nacionalinių duomenų panaudojimas savivaldybėje (2021–10–19) medžiaga
2021-10-19
Viešoji konsultacija „Pavaduotojų lyderystė: mokinių pasiekimų nacionalinių duomenų „įdarbinimas“ mokykloje“
Tiesti lazdą ir/ar nustatyti kokybę. Vaida Būdvytienė
NMPP rezultatų analizė Zapyškio pagrindinėje mokykloje. Rima Veličkienė
EBPO socialinių ir emocinių įgūdžių tyrimas: pirmieji rezultatai. Dr. Vida Kazragytė
Viešosios konsultacijos „Pavaduotojų lyderystė: mokinių pasiekimų nacionalinių duomenų „įdarbinimas“ mokykloje“ (2021–09–28) medžiaga
2021-09-28
Vaizdo konferencija-diskusija „Pavaduotojų lyderystė: mokymosi praradimų dėl COVID-19 pandemijos kompensavimas. Naujausi mokinių pasiekimų nacionaliniai duomenys – kokią informaciją teikia?“
Išorinis mokinių pasiekimų vertinimas. Dr. Asta Ranonytė
Mokymosi praradimai ir pasiekimų atotrūkiai – ko ieškoti vertinant, kaip diagnozuoti ir įveikti? Dr. Pranas Gudynas
Atsakymų į atvirą klausimą. Apie mokinių motyvaciją. Dr. Vida Kazragytė
Vaizdo konferencijos-diskusijos „Pavaduotojų lyderystė: mokymosi praradimų dėl COVID-19 pandemijos kompensavimas. Naujausi mokinių pasiekimų nacionaliniai duomenys – kokią informaciją teikia?“ (2021–08–25) medžiaga
2021-08-25
Vaizdo konferencija-diskusija bendrojo ugdymo mokyklų direktorių pavaduotojams ugdymui „Pavaduotojų lyderystė: 2020–2021 mokslo metų iššūkiai, brandinę asmeninį profesionalumą“
Vaizdo konferencijos-diskusijos „Pavaduotojų lyderystė: 2020–2021 mokslo metų iššūkiai, brandinę asmeninį profesionalumą“ (2021–06–29) medžiaga
2021-06-29
Vaizdo konferencijos bendrojo ugdymo mokyklų direktorių pavaduotojams ugdymui „Pavaduotojų lyderystė: papildoma mokymosi pagalba, konsultavimas. TIMSS rezultatai“ (2021-04-27) medžiaga
Viešosios konsultacijos „Brandos egzaminai: kas svarbu šiandien“ (2021-03-16) medžiaga
Vaizdo konferencijos „Pavaduotojų lyderystė, pradinukams grįžtant į klases“ (2021-03-09) medžiaga
Vaizdo konferencija „Kaip pasitinkame 2020-2021 mokslo metus?“
2020-08-20
Vaizdo konferencija „Kaip pasitinkame 2020-2021 mokslo metus?“
2020-08-19
Vaizdo konferencija-refleksija „Mokyklų atradimai reaguojant į COVID-19 iššūkį“
2020-06-19
Vaizdo konferencija-refleksija „Projektinės veiklos organizavimas mokantis nuotoliniu būdu“
2020-05-27
Vaizdo konferencija-refleksija „Refleksija mokantis nuotoliniu būdu: iššūkiai ir galimybės“
2020-05-24
Vaizdo konferencija-refleksija „Patyriminis ugdymas mokantis nuotoliniu būdu“
2020-05-13
Vaizdo konferencija-refleksija „Mokymosi pagalba mokiniui mokantis nuotoliniu būdu“
2020-05-11
Vaizdo konferencija „Kaip užtikrinti kokybišką grįžtamąjį ryšį mokant nuotoliniu būdu?”
2020-04-24
Nuotolinis mokymas. Vaizdo konferencija „Kaip suvaldyti mokymosi krūvius“
2020-04-18